מתנות לחג – רשימה מקוצרת

מתנות לחג – רשימה מקוצרת

אתמול היתה למריאן יום הולדת.
יום למחרת מיה חגגה יום הולדת.

מסביב לנו חוגגים השכנים את חג המולד ואנו מוזמנים למפגשי חג ולשמחות נוספות. אמא שלי לימדה אותי שלא מגיעים בידיים ריקות, ואבא שלי לימד אותי שאפשר לעשות הכל לבד.

וכך יצא שבחודש האחרון עשינו המון דברים חדשים – מתנות, ברכות ושאר טופינים, והרי הם לפניכם ברשימה משובבת לב ועין – רשימת מתנות DIY.

 ספרוני סטיקינוט

יערה מצאה סרטון הדרכה להכין ספרונים קטנים מהפתקיות הצבעוניות, אלה עם הדבק בצד אחד שלהם. למעשה, היה לנו כל כך קל להכין אותם, שמיד כשסיימנו, ניגשנו לקנות עוד פתקיות סטיקינוט (ככה קוראים להם, כן) והפעם בגודל מיניאטורי – כדי להכין ספרונים לברביות. כדי לקשט אותם כהלכה, מצאנו גם גומיות עם כיתוב מדליק שהוסיף טאצ׳ מהמם, לא ככה?

מתנות לחגרשימת המצרכים
מתנות לחגנכון מדליק?

מתנות לחגמתנות לחג

לב אוריגמי

גם את הסרטון הבא יערה מצאה ביוטיוב, והפעם להכנת ברכה ליום ההולדת. היא התקשתה קצת בקיפולים העדינים אז אני עזרתי לה. למעשה אמרתי לה – בואי נעשה קודם נסיון על דף לבן, ואם יצא טוב, נכין בצבעוני שתהיה ברכה יפה. אבל עד שסיימתי לקפל את הדף הלבן לצורת לב היא כבר הביאה טושים ודבק, הדביקה לו זנב, ציירה לו אוזניים ושפם והפכה אותו לחתול…

מנדלה על דסקיות עץ

לפני חודש בערך, שכנה שלי פירסמה בוואטסאפ השכונתי שיש לה דסקיות עץ למכירה. היא מכרה אותן במחיר ממש מצחיק, ולי דגדג בידיים. אז מיד הלכתי וקניתי 3 קטנות ואחת גדולה.

התוכנית היתה שהבנות יכינו 3 מנדלות קטנות ואני אחת גדולה, אבל תוכניות נועדו להשתנות ויעל כבר אוטוטו בת 14 והיא – לא בא לה מנדלה. היא רצתה לצייר דמות אנימה. והדמות היחידה שהיא אהבה היתה גדולה מדי בשביל הדסקית הקטנה. אז היא קיבלה את הגדולה.

על הקטנות – בעזרת נייר קופי וספר מנדלות שאושרית הביאה לנו מישראל, העתקתי 2 מנדלות ליערה ולעמית. את המנדלה שלי ציירתי לבד.

צבענו בעזרים שונים – יעל עם עפרונות ואקריליק, עמית עם מכחולים דקים וצבעי אקריליק, יערה עם טושים על בסיס מים ואני עם עטי ג׳ל. התוצאות – מהממות. בעיקר אחרי שריססתי את הדסקיות בספריי וארניש.

 

למעשה, כל כך מצאו חן בעינינו הדסקיות הללו, שהחלטנו לקנות עוד כמה ולהדביק עליהן מפיות בסגנון דקופאג׳.

מתנה לגאיה

גאיה היא הבת של ורה. ורה היתה אצלי בנר האחרון של חנוכה ושאלה אותי אם אני יודעת איך להכין בגדים לבובות (מסוג בייבי אלייב, שזה כנראה מותג). אמרתי לה שעדיין לא, אבל שאחזור אליה עם תשובה. יומיים אחרי כבר מצאתי את הדוגמאות הנפלאות של בלוברימון והכנתי לבובה של גאיה 2 חליפות מתחלפות, כך שלמעשה – יש לה 4! גאיה מאוד שמחה, ואם תרצו להכין גם – לחצו על הלינק הבא. הדוגמאות עלו לי 4$, וקיבלתי סך הכל 4 חליפות שונות של בגדי בובה לתפירה בבית. למי שרוצה לקבל קצת השראה, הכנתי גם לוח פינטרסט עם בגדים מקסימים לבובות, מוזמנים להציץ פה.

מתנות לחגמתנות לחג

צמיד כמו של אמא

בשנים האחרונות התאהבתי בחוטים. בח"לי צוחק עליי שדוקא די טוב שהטעם שלי השתנה מזהב לחוטי רפיה, כי זה יוצא משתלם לכולנו. אבל הכי משתלם, זה שאפשר להכין כאלה גם לבד, בבית! טוב, כמעט, אבל בערך (בים-בם-בום). ההדרכות ברחבי הרשת הן רבות, ורבות מאיתנו עסקנו בצעירותנו בשזירת חוטים וקשירת קשרים, אז זה הזמן לחזור לאומנות נשכחת, להוציא את חוטי הרפיה ולהכין לילד/לילדה צמיד כמו של אמא 🙂

מתנות לחג

עד כאן רשימת המתנות שלנו לשנת 2018

עוד מתנה שאני אוהבת לתת במיוחד זה פרגון, כמו שקרה לקראת יום האהבה כאן, ולכן החלטתי לפתוח בפינת פרגון חדשה בבלוג שלי, בה מדי פעם אזמין אתכם להציץ בבלוג שאני אוהבת במיוחד, למקרה שתאהבו אותו גם. היום אני רוצה לתת את הבמה להילה, מבלוג המתלבטת, שמזכירה לי קצת את עצמי ביכולת שלה להביע במילים את הבלבול שנמצא לכולנו לפעמים בראש. הילה מציגה בבלוג שלה את החיים שלה, את הפרויקטים שלה ו, איך לא, את ההתלבטויות שלה. אז אם אתם רוצים קצת קריאה מרעננת ובריחה מעניינים דחופים ומעיקים – מציעה לכם לגשת להילה, לקצת אתנחתא מהיומיום. לבלוג המתלבטת, לחצו כאן.

לפרגן בחינם

מוזמנים ומוזמנות לפנק אותי גם! הכי אני אוהבת לשמוע מה הכנתם בעקבות הרשימה, מה אתם אוהבים לקבל ומה אתם אוהבים לתת. אלה הפינוקים שאני אוהבת.

נשיקות <3 עינת

8 Comments
  • המתלבטת
    Posted at 13:57h, 02 ינואר הגב

    באיחור אופנתי של כמה ימים ( כהרגלי), אני קוראת את הפוסט..
    נתחיל מזה שבתור חובבת מחברות, יומנים או כל דבר שאפשר לכתוב בו הסיפרוני סטיקינוט מתוקים להפליא.
    מאחר ואני מוקפת רק בבנים ענין בובות וכו קצת היה רחוק ממני..
    תודה על הפרגון!! זה עשה לי שמח בלב והלוואי שהייתי יכולה לתת לך חיבוק מצד שני אסתפק בכוס קפה איפשהו בבית שלך.
    לא משנה לי החדר, העיקר שיהיה נוף מענין 🙂
    שתהיה לך שנה מדהימה, יצירתית עם המון אושר ושמחה.
    נשיקות

    • אמא יוצרת
      Posted at 14:00h, 02 ינואר הגב

      נכון שהן ממש מתוקות? שמחה שאהבת.
      לגבי הקפה – יש לי את המקום המושלם!! תגידי מתי ואני שמה מים 😘

      • המתלבטת
        Posted at 14:21h, 02 ינואר הגב

        אהההההההההההההה, נשאר רק ענין פעוט של לקנות כרטיס טיסה וכו.
        בקטנה, את יודעת 🙂

    • הילה
      Posted at 19:23h, 25 מאי הגב

      היי שמי הילה והרעיונות שלך מדהימים גם אני יוצרת ,תכשיטים באריגה ומאוד התחברתי לעמוד שלך תודה על השיתופים ואשמח להיות. בקשר ,שם האתר שלי lali colletion

      • אמא יוצרת
        Posted at 20:15h, 25 מאי הגב

        איזה כיף, הילה! נעים להכיר. מיד מיד ניגשת להציץ לך באתר 💜

  • שירה
    Posted at 01:07h, 01 פברואר הגב

    כמה יצירות שעושות חשק בפוסט אחד!

Post A Comment